Iphone 4

Hej hopp å er alla glada och ah, ni som är sura med. Precis kommit hem ifrån jobbet och är sjukt ont i fötterna som vanligt och är otroligt trött så ska väl snart gå och lägga mig. Men först planera in lite inför Gisledagarna, vet än så länge att jag ska jobba fredag och söndag, men på lördagen så blir det marknaden och på kvällen partey! Blir nog att man gör staden osäker med min lilla Fridulf och det känns as kalas, älskar den bruden till max alltså!

Har även gjort ett bra kap idag ang telefon, inte för att jag behöver ny men telia hade ett bra erbjudande, telefon + telia max 25 för 298 kr i månaden tackade inte jag nej till. Även mami blev glad som får min gamla telefon så alla är nöjda och glada. Förhoppningsvis så kommer den på tisdag, happy happy! Men nu så ska jag nog göra ingen nytta på facebook , ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0