Jag älskar dig för den du är!

Jag hade velat skriva ett inlägg.. Ett inlägg som är menat till 1 person här i världen. 1 person som är så underbar och jag vet alltid finns där för mig. Vi har delat många år tillsammans, både svåra som bra och detta är ett sådant år då det är svårt för henne. Jag vill att hon ska veta att jag alltid kommer finnas där för henne oavsett vad. Vem pratar jag om? Jo, min allra bästa vän Frida Persson! Människan som kan tros orka mycket men som även alla andra ibland faller ner och det är nu jag måste finnas där som mest för henne och det kommer jag. Frida darling, jag kommer göra allt för dig för att du ska klara dig genom detta för vet du? Du är en stark person i mina ögon även att du ibland kanske inte ser det då är det så. Jag vet att du gråter och känner för att lägga dig ner och dö men jag finns här för dig nu! Du är den bästa av dom bästa Frida och jag har alltid lika roligt med dig. Du har ett hjärta av guld och förtjänar inte det du går genom just nu. Men vet du? Jag ska försöka göra så gott jag kan för att du ska ha det bra nu och inte känna som du gör. Vet att det även är fler runt omkring dig som är villiga till att hjälpa om du bara vågade öppna upp vilket inte alltid är så lätt.

Men Fridulf, jag kommer alltid finnas oavsett vad. Oavsett avstånd, tid eller något annat så kommer jag finnas där. För det är det vänner gör för varandra. Vi har gått genom så mycket med varandra men vårat starka band har alltid hållt ihop oss ändå! Jag älskar dig tjejen och som du skrev till mig för ett tag sedan när jag mådde som sämst, du & jag är miraklet här!


in your darkest hour, hold out your hand for me
Something will guide you, I'll be beside you
And when its rough out there, I'm with you everywhere
I will be right behind you if you should fall

<3










Kommentarer
Postat av: Frida

awe, gulle!

you make me cry, but in a good way. vet knappt vad jag ska skriva. Jag är bara så sjukt glad att du bryr dig.

det visar vilka som är de sanna vännerna.

Och det har du bla. visat. Tack för det.

Puss, älskar dig<3

2011-05-11 @ 21:20:36
URL: http://www.impossible.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0