Men det ger ett körkort..

God morgon... ;o 

Blir lika förvånad varje gång jag vaknar såhär sent. Vaknade dock halv 12 första gången men ville inte stiga upp då så sov 1 timme till. Hunnit med att duscha och snart så ska jag ner och handla lite mat så det finns något hemma att äta. :) Min bror kommer även hem idag så jag slipper vara helt ensam en natt till. Mamma och Per är ju i lägenheten och renoverar och sover där för att hinna med mycket mer och Kevin var inte hemma igår heller så var lite läskigt men ändå rätt skönt. Idag blir det jobb mellan 15.00-22.00 , ser inte fram emot det just nu men det kommer väl förhoppningsvis. Just nu så lockar pengarna som fan då jag ska ta dom till att gå en intensivkurs för jag kommer fan inte igång med mitt teoripluggande så...

Men nu måste jag klä på mig och dra ner till tempo, vi hörs imorgon igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0