Ready to go!

This is me today & jag är redo för några dagar i Oskarström med underbara Frida. Det ska bli riktigt nice att komma ifrån lite och skratta tills man spricker, känns verkligen som att det behövs! :D Tar tåget 16.55 och stannar nog tills på fredag, är ju ledig imorgon och på fredag så jag påbörjar min helg redan idag och det klagar man icke på! Får se vad som händer sen resten av helgen, kanske får besök av Alexander men får se hur det blir med det om han jobbar eller icke. Annars blir det väl att ta det lugnt, men vem vet helgen kan ju vända bara sådär med till något helgalet. Det vet man aldrig. ;3 Har även varit duktig och städat mitt rum idag så nu är det fin fint igen. Bäddade även rent sängen och den blir ju himmelsk efter man har gjort det, nom nom. Men nu har jag inget mer intressant att skriva, inte för att det jag skrev nu kanske var så jävla intressant men ändå. Nu har jag bloggat och behöver inte ha dåligt samvete. :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

vHar du haft en bra torsdag hittils?:)



Vill bara tipsa dig om en tävling där du kan vinna en valfri vara från brandsinfashion.com!

du kan välja mellan badmode,väskor,plånböcker,skor,jackor,smycken,klockor och MYCKET MER! av märken som dior,chanel,ed hardy,converse mm.

vill du anmäla dig? klicka då här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-05 @ 15:02:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

De flesta klagar på söndagar, vad skulle man kunna göra för att göra en sådan dag bra?

2011-05-08 @ 11:37:03
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0