Snart studenten, otroligt härligt!

Hallojsan. Hemma efter en slitig och stressig dag på jobbet, blir lätt så när man bara är 3 stycken när allting kommer igång. Men det är värt det sen när pengarna kommer, som tur väl är har jag en underbar chef och får lite av lönen i förväg nu denna månaden så jag kan klara mig. Mycket snällt om du frågar mig må jag säga. Imorgon kör vi igång med skola igen och det känns helt okej faktiskt, för imorgon kan jag säga "nästa vecka tar jag studenten" och ni anar fan inte känslan av den tanken alltså. Det är helsjukt, nu är det bara 4 skoldagar kvar sen är allt över för min del! Phu, skönt att skriva det..

Men nu blir det sängen för min del folkz, vi hörs mer i ett eller fler inlägg imorgon. Sussa så gott alla fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0