Tandläkare och snart ett körkort?

Då var det dags att blogga igen. Har väl kanske något intressant att skriva om idag. Typ... Har haft en bra dag i skolan men det som gjorde dagen dålig var att jag hade tandläkartid kl 13.00 och jag verkligen hatar tandläkaren. Men men, det var ju bara att gå och sätta sig i stolen och se glad ut... Det som gjorde dagen ännu sämre var att jag fick ny tid imorgon igen vid 13.00... -.-' Yes, my life sucks... Det enda positiva är väl att min telefon kommer nog imorgon, yey me! Så har ju något att se fram emot iallafall.  Fick även ett härligt samtal idag, de ringde ifrån trafikskolan i Värnamo! :D Ska dit på fredag klockan halv 8 för att testköra och se fall jag är lämplig för en intensivkurs så håll tummarna för mig då är ni snälla! Är jag det så har jag förhoppningsvis körkortet i mitten eller slutet av Juni! Me so happy, det börjar gå bra igen!

Men nu har jag inget mer intressant att prata om så vi får höras, chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0