Tatuering!

Nu äntligen så funkar blogg.se igen efter 18 års fuckande... Blir så trött på det, man förlorar läsare på det. Ah, jag är beroende av mina läsare för det är ju dels för dom jag skriver på min blogg! Jag tänkte bara göra ett snabbt inlägg till de som läser min blogg som inte har mig på facebook och visa min tatuering! :D



det kändes bara lite på låret och sen ett tag vid höften var det skönt men på revbenen gjorde det snuskigt ont men det var en uthärdlig smärta :D Är så otroligt jävla nöjd så det finns inte! Det är latin och det står "Coniuncti fortes" för dom som inte ser och det betyder "tillsammans starka". Denna tatueringen är för min familj och släkt som har fått gå genom så mycket cancer/sjukdomar osv de senaste 2-3 åren. Det har varit mycket men vi har klarat det tillsammans! Tyvärr var det en som inte gjorde det och det var Pers pappa, Harald.. R.I.P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0